جستجوی
پیشرفته
برگزاری جلسه آشنایی با کارگزاران مالکیت فکری در پارک علم و فناوری یزد

برگزاری جلسه آشنایی با کارگزاران مالکیت فکری در پارک علم و فناوری یزد

جلسه آشنایی با کارگزاران مالکیت فکری، در روز سه‌شنبه 24 مردادماه 1402 در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، کارگزاران به معرفی و تشریح خدمات خود پرداختند و از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه، لزوم توجه شرکت ها به مالکیت فکری، نحوه حفاظت از دارایی های فکری شرکت، فرایند حمایت پارک در ثبت اختراع، برند، طرح صنعتی، آثار ادبی و هنری، برگزاری دوره های آموزشی و… بود.

در ادامه این جلسه دکتر آقایی گفت: در پارک علم و فناوری یزد بیش از ۴۸۰ شرکت مشغول به فعالیت هستند که اکثر این شرکت‌ها را جوان‌های پویا و پرتلاش اداره می‌کنند و سعی ما بر آن است تا بتوانیم بیش از پیش سبب افزایش آگاهی، تجربه و توانمندسازی آن ها شویم و در حوزه مالکیت فکری همچون گذشته همراه و راهنمای آنان باشیم.

آیتیان نیز در این جلسه به بیان چالش ها و مسائل مربوط به حوزه مالکیت فکری پرداخت و در مورد نحوه خدمات دهی و حوزه های کاری کارگزاران، با ایشان به گفتگو نشست.

گفتنی است،هدف از تشکیل این جلسه همرسانی و آشنایی با کارگزاران مالکیت فکری جهت تسهیل فرایند ثبت اقسام مالکیت فکری توسط شرکت‌ها و بررسی راهکارهای استفاده از خدمات کارگزاران مالکیت فکری برای شرکت های رشد و پیش رشد مستقر در پارک بوده و با رایزنی های انجام شده به زودی این شرکت ها می توانند همانند سایر خدمات با استفاده از اعتبار فناوری شان از این خدمات استفاده نمایند.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید